Search This Blog

Saturday, December 22, 2007

Ей, пак съм тук !

Та така, не бях писала известно време.
По интересните неща около мен... Бях за седмица в Париж. Снимки има малко качени на valia.myphotoalbum.com . Януари ще си идвам за изпити и издаване на нов паспорт.
Ах да та вие не знаете. Значи на връщане от Париж, чакайки автобуса за Бърно на летището във Виена в един момент установих, че съм без дамска чанта. А там бяха от лична карта, през телефон, паспорт, протмоне и всякакви дреболии като ключове и т.н. Доста тъпа случка.
Почти успя да ми изтрие приятните емоции от Париж ;) Поне полицаите на летището във Виена са пичаги. Бяха доста услужливи. Хубавото от цялата ситуация е, че картите не ми бяха пипнати. А загубите...така де, най съм изумена от банката, която ми взе близо 70 евро за блокиране на картата...

No comments: