Search This Blog

Thursday, May 17, 2007

2 days to go

:) Днес и утре само и в другиден пътуван за Милано. Малко ми е притеснено, тъй като още не са ми одобрили един ден отуска, който поисках. Но да се надяваме, че тийм лидера не е толкоз прост и ще одобри:)
Времето продължава да е дъждовно и студено. Даже като имам нощна смяна ходя със зимното яке щото инък ме грози опасност от бяла смърт. Добре де, преувеличих.
Последно време целият свят ми е крив и всичко ме дразни:(
Жана ще идва на гости през юли, което е хубаво защото ще има разнообразие.

2 comments:

Anonymous said...

Бе да ти пусна един коментар, да не ти мухляса Блог-ът :>.

Начи явно от тоя блог трябва да научаваме новините, околко съвместното съжителство. Вместо със стрейт толк, и уолк дъ толк.. нали.. а така.

Л.

neonlicht said...

Emi kato ne se pribirash e taka!
Ot koga ne sme se wijdali.