Search This Blog

Saturday, April 14, 2007

А защо да не пиша на български?

Точно така:)

С тези нощни смени съвсем се обърквам. Вчера след нощната не можах да заспя до 11 часа, а пък после се събудих в 3:( Смяната беше ужасна и много мързелива. Почти нищо не свърших, но пък предния ден се отчетох подобаващо. Днес пак дълго се мъчих до като заспя, а в 3 пък ми звънна телефона. Получи се добре, защото в момента съм толкова уморена, че след съвсем мъничко ще лягам да спя и утре ще мога да се насладя на деня и хубавото време.
Усеща се лятото, а с това идва и забавните, красиви и не до толкова такива гледки по улицата:)

Реших да ползвам екселски файл за бюджет. Попълвам стриктно и да видим на края на месеца за кое съм дала повече пари и от къде мога да намаля разходите.
Още от сега ми става ясно, че пушенето ме ограбва. Дано като видя черно на бяло сумата дадена за цигари да се опитам да спра. Всичко все пак е въпрос на воля и е в главата.
Това, че всичко е в главата е мега универсален лаф.
Било то за диета, поведение, вредни навици...инстината е 'всичко е в главата'.
Време за миене на зъбки и паркиране в леглото;)

2 comments:

zazie said...

здрасти:) намерих блога ти от бистра.
надявам се, че си ок и да знаеш, че ще се отбивам често тук:) качвай още снимки:)

neonlicht said...

oh well:D
мерси

много снимки има на
vstaykova.myphotoalbum.com