Search This Blog

Tuesday, June 26, 2007

Тъпо

Много е тъпо да се окаже, че мнозинството от новите ти познати са от кухи по-кухи.

Жалко.

Най-потресаващо е обаче да очакваш от тези хора разни неща и да видиш, че не ги получаваш. И как самите те проповядват едно, а на следващия ден виждаш друго. Това за пореден път потвърждава, че думите са просто вятър, а действията казват истината.
Точно в тази ситуация обаче си избирам да вярвам на думите.
Няма как да не отбележа и мъжката солидарност.
Принципно не деля хората на мъже и на жени. Но ако в дадена ситуация видя 3 броя липови хуя да се нахвърлят на мен за това, че съм казала нещо и нито един от тях не се опитва да приключи спора, бидейки мъж на място, а се включва със забележки...
Зле.
Както и да е. Далеч съм от мисълта, че съм с перфектния характер и т.н. Но съм почти сигурна, че мъжете не притежават качествата, които им се приписват. Самите те разправят пикантни истории един за друг в отсъствието си, споделят свободно за съквартирантките си и т.н.
Както и да е.

Дано просто съм попаднала на няколко броя развалени яйца.

2 comments:

Anonymous said...

Валенце, какво мамка му е липов хуй?!?!?!
Надявам се, че началникът не чете какви ги ръсиш из кибер пространството. Иначе е много сладко написано. За съжаление, много мъжки путки се навъдиха, но не се кахъри, вдигай високо среден пръст и продържавай да се забавляваш.
Цунки

neonlicht said...

:) Супер си Явореску;о)

Само не мога да повярвам, че не знаеш ко е липов хуй?:)
Тфа съм го научила от шефчето. Демек Хуй ама..липов.