Search This Blog

Friday, June 29, 2007

Вече си чета gmail-а през outlook. Ей това наричам аз вещ хелп деск ;о)

Днес след работа се размотавахме с едни забавни типове.
Последно време от смях все ме боли корема. Било то ситуация в която баба недскив решава да седне върху приятелката ми, защото й се присторило свободно място или друго тъпотии.

Часът е 2 и е може би време да спя, защото утре 6.30 най-късно трябва да се изстрелям на лекар. Но не ми се спи.

Ще разцъквам телевизионните канали. Обикновено засписвам по-лесно, а и сутрин ме събужда я някое анимационно филмче или др приятно нещо.

Хм, хм...многозначително хъмкане:)

Утре вечер се очертава тежко. В. си заминава в неделя и ще трябва да обикаляме баровете за последно.
Смятам освен вода друго да не пия. Много е странен момента в които вече всеки се е подкарал на алкохолни изпарения, а ти седиш и наблюдаваш трезво.
Събота през деня сме на моминско парти с яздене и не знам още какво. Нощната част ще трябва да я пропуснем, защото сме на работа. А неделя ще е най отвратителния ден. Връщам се от работа сутринта и на обяд ще трябва пак да ходя.
Какво ли не прави човек, за да угоди на колегите си ;о)
И после някои да ми каже, че съм лоша...
За последния месец пак съм от немския тийм с най-много отворени тикети и приети обаждания. И всеки път като тиймлидърт каже 'благодаря' аз отговарям 'че нали сме тук, за да работим'. Кефи ме да си работя съвестно и по-много защото после свободно мога да мрънкам за това кое не ми харесва и какво искам.
Не че нещо се променя ама ме кефи да казвам 'тука всичко е зле'. ;о)

Вчера говорих със шефчето и има шанс да се засечем за лятната отпуска. Ей това ако не е кеф!

Лека и до писане ;О)

No comments: